1951 – A magad javára, a haza hasznára:
Jegyezz békekölcsönt! …hirdeti az Autó-Motor 1951 október 1.-i címlapja. A háttérben a szigetszentmiklósi “Autóváros”, a későbbi –…
Jegyezz békekölcsönt! …hirdeti az Autó-Motor 1951 október 1.-i címlapja. A háttérben a szigetszentmiklósi “Autóváros”, a későbbi –…
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a…
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán –…
A főkonstruktőr, Zerkovitz Béla írása Az alábbi tanulmány a legendás Ikarus 55-ös és 66-os típusról 1954-ben jelent…
A főváros egykori éléskamrája „Az eddiginél sokkal gyorsabban kerül a friss áru az üzletekbe a Nagyvásártelepen bevezetett…
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője,…
„A sztahánovista mozgalom egyre szélesedik hazánkban és a sztahánovisták mindjobban megértik azokat a nagy feladatokat, melyek a…
A 402, mint az első olyan Moszkvics modell, melyet a Szovjetúnióban terveztek és nem külföldi modellen alapult,…